Nu mai este nicio noutate că pandemia de COVID-19 a dus la scăderea drastică a profiturilor în multe sectoare de activitate. Fiecare business în parte a fost zdruncinat într-un fel sau altul de această pandemie care s-a instalat brusc și aparent pentru mult timp și în țara noastră.
La sfârșit de an, fiecare companie își analizează traiectoria pe care a avut-o în decursul respectivului an pentru a putea vedea ce poate îmbunătăți și pe ce pantă o ia profitul business-ului. Analiza de sfârșit de 2020 a realizat-o și Enjoy Studio, iar datele sunt de-a dreptul șocate.
Cum a încheiat Enjoy Studios anul 2020?
Poate pentru multe companii anul 2020 a fost un an tragic deoarece au fost nevoite să își stopeze definitiv activitatea din cauza lipsei mari de resurse esențiale, dar altele au văzut 2020 ca pe o oportunitate de a învăța mai multe lucruri noi și de a își mobiliza și mai bine întreaga echipă. Una dintre aceste companii este studioul de videochat Enjoy.
Datorită unui management impecabil și a unui departament de marketing bine pus la punct, studioul de videochat din Bacău a reușit nu doar să își mențină profitul ante pandemie ci și să și-l îmbunătățească.
„Anul 2020 a fost un an greu pentru toată lumea și nu neapărat pe parte financiară cât și pe parte emoțională. Această panică instaurată în fiecare dintre noi a condus la multe anxietăți. În perioada de lockdown, când am fost nevoiți să ne mutăm munca din studio în propriile locuințe și să ieșim din case doar pe bază de declarații, cu toții am simțit ce înseamnă în realitate o pandemie pe lângă frica de a nu ne îmbolnăvi noi și cei dragi.
Am reușit să traversăm această perioadă, să ne repoziționăm, să ne ancorăm foarte bine la situația reală, să creăm un mediu sigur și stabil pentru modele și să ne uităm atent către oportunități. Datorită acestei strategii, anul 2020 marcat cu numeroase provocări ne-a permis să putem plăti modelele de videochat cu peste 500.000 de dolari.” – declară un reprezentant Enjoy Studios Bacau.
Una dintre cele mai mari oportunități cu care compania a avut de-a face a fost numărul crescut de membri noi pe platformele de profil pe care modelele activează.
„Una dintre cele mai mari oportunități pe care le-am văzut în această perioadă a fost numărul crescut de noi membri pe platformele pe care modelele noastre activează. Mai mulți membrii = șanse mai mari de încasări. Am profitat pe cât posibil de această oportunitate, iar acest lucru s-a văzut clar la sfârșit de an”
În momentul actual, studioul vizează extinderea sa prin aducerea de noi modele de videochat care doresc să aibă un loc de muncă sigur și stabil.
„Respectăm toate cerințele date de organele statului, avem grija ca fiecare loc să fie dezinfectat și igienizat corespunzător pentru a crea un loc sigur. În plus, ne-am angajat să plătim școala de șoferi a modelelor de videochat care nu au încă permisul pentru a le motiva să își achiziționeze propriul autoturism, astfel încât să nu mai fie nevoie să folosească mijloacele de transport în comun.”