La un an după ce și-a închis aripile, Heidi Klum vorbește deschide despre rebrand-ul Victoria’s Secret.
Fostul VS Angel, în vârstă de 48 de ani, a vorbit duminică despre viitoarea revizuire a mărcii de lenjerie, spunând că „lucrurile trebuie să se schimbe”.
„Despre timp, este tot ce pot spune. Cam la timp ”, a declarat supermodelul pentru The Sunday Project despre relansarea pe care Victoria’s Secret a anunțat-o în iunie după ce a primit ani de reacție și a anulat celebrele prezentări de modă în 2019.
„Ca model, te duci acolo, ești fericit să ai un loc de muncă. Când nu sunteți compania, faceți ceea ce vi se spune. Dar, în cele din urmă, uitându-mă la asta acum, suna ca și cum ar fi timpul ”, a continuat Klum, care a fost înger din 1999 până în 2010.
În timp ce judecătorul „America’s Got Talent” a recunoscut că marca de lenjerie „s-a schimbat”, ea a continuat să recunoască că „a durat prea mult”.
Mai degrabă decât Angels, schimbarea mărcii va centra „VS Collective” pe un grup de femei, inclusiv Megan Rapinoe și Priyanka Chopra, care „împărtășesc o pasiune comună de a conduce schimbări pozitive”.
Rebrandul include, de asemenea, lansarea Fondului global Victoria’s Secret pentru cancerul femeilor, despre care marca spune că se va lega de „misiunea lor de a fi campioană pentru toate femeile”.
Klum și-a împărtășit gândurile într-un interviu cu Body + Soul , spunând publicației australiene că este „foarte încântată că înțeleg că sunt atât de mulți oameni diferiți care vor să aibă lucruri frumoase de purtat”.
În timp ce a subliniat necesitatea schimbării, Klum a împărtășit și amintiri plăcute de modelare pentru marcă.
„Am fost întotdeauna cu Tyra Banks, Gisele Bündchen, Alessandra Ambrósio, Adriana Lima – sunt încă prietene de-ale mele, am călătorit în lume și am făcut atât de multe lucruri distractive împreună”, a reamintit modelul, care a spus că „a iubit întotdeauna marca ”În timp ce lucra pentru ei„ acum multe luni ”.
Modelul, ale cărei momente memorabile în Victoria’s Secret includ mersul în spectacolul din 2003 în timp ce era însărcinată, și-a încheiat lunga perioadă de înger în 2010, spunând în acel moment pentru Page Six că „toate lucrurile bune trebuie să ajungă la sfârșit ”și că o să„ iubească întotdeauna Victoria’s Secret ”.
Fostul model Victoria’s Secret, Bridget Malcolm, a vorbit și despre viitoarele schimbări ale etichetei, împărtășind în schimb experiențele sale negative cu marca .
„Mi-am găsit sutienul de la prezentarea de modă Victoria’s Secret din 2016. Este o dimensiune 30A, acum am o dimensiune 34B, ceea ce este sănătos pentru mine “, a spus ea într- un TikTok viral luna trecută, susținând că Ed Razek, fostul director de marketing al L Brands, a respins-o din spectacol și a spus că corpul „nu arăta suficient de bine” când s-a mărit până la 30B.
„Victoria’s Secret aliatul tău performant este o glumă”, , a încheiat modelul de 29 de ani videoclipul ei, care a adăugat: „prea puțin prea târziu Victoria’s Secret”.
În urma TikTok-ului lui Malcolm, compania a declarat pentru The Post: „Există o nouă echipă de conducere la Victoria’s Secret care este pe deplin angajată în transformarea continuă a mărcii, cu accent pe crearea unui mediu incluziv pentru asociații, clienții și partenerii noștri. Sărbătorim, ridicăm și susținem toate femeile ”