Micii intreprinzatori, din spirit de economie, fac greseli care tin pe loc vanzarile. In ce constau acestea?
-Fac poze produselor cu camera de la telefonul mobil, care nu este performanta si nu face din produsul respectiv o vedeta niciodata.
Un fotograf de produs utilizeaza aparatura de ultima generatie, in plus, are pregatirea profesionala adecvata acestui gen de promovare, simt estetic si detine notiuni de psihologia cumparatorului care ii permit sa ajunga la inima acestuia printr-o fotografie a produsului respectiv.
-Fotografiile sunt realizate in spatii nepotrivite. Am vazut multe poze in care cosmeticele erau asezate pe pardoseala, iar rezultatul se dovedea dezastruos, bijuteriile facute manual cu multa truda erau fotografiate pe fete de masa decolorate sau brodate. Atentia privitorului era atrasa de fundal, care din pacate uratea produsul respectiv.
Pozele reusite care au ca obiectiv principal convingerea privitorului sa cumpere produsul respectiv sunt realizate in studio foto special amenajat sa puna in valoare oamenii sau produsele si serviciile, dupa caz.
In studio lumina cade in asa fel, incat sa favorizeze produsul si sa ii ofere aceea atractie care sa il faca irezistibil, iar cumparatorul, dupa ce vede fotografia sa puna mana pe telefon si sa comande produsul sau sa il puna in cosul virtual si sa finalizeze comanda.
Un fotograf specializat in fotografia de produs detine secretul prin care reuseste acest lucru.
-Afisarea multor poze nereusite ale produsului respectiv, una mai urata ca alta.
Micii si mari intreprinzatori trebuie sa stie ca pozelele de produs de calitate premium fac diferenta intre prosperitatea lor si falimentul. Aceasta forma de publicitate este o investitie elementara pe care orice producator se impune sa o faca.
Observatia este valabila si pentru cei care detin o firma de bijuterii, de sticlarie, de confectii, o cofetarie sau o crama, dar si pentru cei care vand produse prin intermediul anunturilor de la mica publicitate.
Cand fotografiile de produs sunt trecute la categoria rebuturi, nu ai cum sa vinzi!
Multe firme de imobiliare si-au dublat vanzarile prin colaborarea cu fotograful de produs potrivit, care prin poze a pus in valoare cladirile, punand in centrul atentiei atuurile acestora.
Ce produse necesita fotografii care preced vanzarile?
- Rochiile, produsele de imbracaminte si gentile.
Este posibil sa ai nevoie urgenta de o tinuta pentru nunta sau pentru o petrecere la care esti invitata si sa nu ai timp sa o cauti in oras.
Pe site-urile magazinelor online privesti cu atentie pozele cu rochii si o alegi pe cea care te avantajeaza. Tot de acolo iti comanzi si pantofii si geanta. Pozele de produse excelent realizate iti permit sa alegi si colierul si cerceii care sa se asorteze la rochie.
- Cosmetice, produse de igiena.
Fardul de obraz, de pleoape, rujul si fondul de ten se aleg perfect, cand din poza poti vedea tonul produsului de machiaj respectiv.
Poate iti doresti un ruj intens, fiindca nu aplici alt machiaj si doresti ca buzele sa iasa in evidenta sau te focalizezi pe zona ochilor, fiindca din cauza mastii de protectie, gura nu se mai vede.
De acasa poti evalua produsele dupa pozele lor si economisesti timp, fiindca timpul este cea mai scumpa resursa.
- Conditiile din restaurante, cafenele sau unitatile de cazare.
Din fotografii se pot vedea urmatoarele aspecte:
-felul in care este asezata mancarea pe farfurie. Acest lucru spune mult despre furnizorul de servicii respectiv. Daca preparatele sunt aruncate neglijent, inseamna ca nu isi doreste decat banii tai si putin ii pasa de satisfactia clientului. Dimpotriva, daca farfuria este o opera de arta, mancarea suficienta si sala curata, nu rata acel lor.
-curatenia in jur.
-preparatele vedeta.
- Buchete de flori, animale din flori, inimi din flori si alte cadouri pe care le poti oferi celor dragi din toata inima.
- Electronice, electrocasnice, masini si utilaje.